top of page

Polityka zwrotów

1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Zwrotów określa zasady odstąpienia od umowy oraz zwrotu produktów zakupionych na stronie www.global-traktorki.pl, prowadzonej przez GLOBAL Kalina Winnicka, Świebodów 20a, 56-320 Świebodów, NIP 9161378139.

2. Prawo odstąpienia od umowy

  • Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

  • Termin 14 dni liczony jest od dnia:

    • otrzymania produktu przez klienta lub osobę trzecią wskazaną przez klienta,

    • w przypadku usługi — od dnia zawarcia umowy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia, klient zobowiązany jest do złożenia jednoznacznego oświadczenia, wysyłając je na adres e-mail: biuro@global-traktorki.pl lub pisemnie na adres firmy.

3. Wyjątki od prawa zwrotu

Z uwagi na specyfikę oferty (maszyny rolnicze, produkty indywidualnie dostosowywane lub przygotowywane do transportu), prawo do odstąpienia od umowy może nie przysługiwać, jeśli:

  1. Produkt został wykonany lub zmodyfikowany na specjalne zamówienie klienta.

  2. Maszyna została użytkowana w sposób wykraczający poza zwykły odbiór i ocenę stanu technicznego.

  3. Wystąpiły uszkodzenia powstałe po stronie klienta.

Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, z poszanowaniem praw konsumenta.

4. Zwrot produktu

  • Produkt należy zwrócić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  • Zwrot odbywa się wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i formy transportu.

  • Produkt musi wrócić w stanie niepogorszonym, z kompletnym wyposażeniem otrzymanym przy sprzedaży.

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do jej sprawdzenia.

  • Produkt należy zwrócić na adres firmy: Świebodów 20a, 56-320 Świebodów.

5. Koszty zwrotu

  • Koszt zwrotu produktu (transport, załadunek, zabezpieczenie maszyny) ponosi klient.

  • GLOBAL nie przyjmuje zwrotów wysłanych „za pobraniem”.

  • W przypadku dużych maszyn transport realizowany jest wyłącznie przez firmy przewozowe zaakceptowane przez GLOBAL.

6. Zwrot płatności

  • GLOBAL zwróci wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania produktu z powrotem lub otrzymania dowodu jego odesłania.

  • Zwrot płatności odbywa się przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób.

  • Jeżeli produkt został uszkodzony lub nosi ślady użytkowania, firma może obniżyć kwotę zwrotu o utraconą wartość produktu.

7. Reklamacje

  • Klient ma prawo do reklamacji produktu w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

  • Reklamację należy zgłosić mailowo na biuro@global-traktorki.pl lub pisemnie.

  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni kalendarzowych.

8. Dane kontaktowe w sprawach zwrotów

GLOBAL Kalina Winnicka
Świebodów 20a, 56-320 Świebodów
E-mail: biuro@global-traktorki.pl
Telefony: +48 570 456 225 | +48 531 845 024

bottom of page